Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

torsdag 15 oktober 2009

Skiss våfflad med solbrillor

Natten har inte varit rolig. Min lilla herre har behagat att vakna stup i kvarten. Sover dåligt om dagarna också, korta stunder hit och dit. Men nu har jag klubbat honom så jag hoppas på någon timmes sömn för hans del.
Näpp bäst att se vad som hänt sen i går.

Som ni ser kladdade jag till ytterligare en brutta igår. Jag slarvar lite med teckningarna eftersom jag inte har rätt penna. Jobbar med en alkoholbaserad CD-penna med relativt tunn spets. Även denna ritad från huvudet.

Taggar: Tusch solglasögon huvud ansikte skiss A4 våffel hår

2 kommentarer:

Susan sa...

Du är ju grymt duktig du=)

Hoppas att allt är bra med er?

Kramar

E, A o X sa...

vad du är braig på att teckna!
ringer dig nån dag när jag har tid