Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

torsdag 10 december 2009

Julklappar


Våran ljusstake som jag målade av (säkert med stiftpenna)
en dag när jag hade tråkigt

Har varit och stressat runt som en skållad råtta i julhandeln idag. Nej okej, jag var tidigt ute vid öppning så det var trots allt överkomligt.
Lik förbannat kom jag hem med ett trepack bomullsdukar och ett gäng penslar. Undrar vad jag ska göra med dom... Har en vision om svart, rost, guld eller svart, vinröd, silver. Kanske lite orange också? Eller något helt annat. Är dock inte färdig med julklappen som står först i kön. Synd att jag inte kan visa den än.

3 kommentarer:

Musseblomman sa...

Jag trodde det var den riktiga du tagit kort på..
Vet hur det känns att det alltid slinker nåt hobbyaktigt med när man handlar. (hos mej brukar det vara garn.. ;))

Veronica sa...

Hehe, jasså! Du såg alltså vilken det var. ;)
Mm. Mina grejer finns ju inte i så många affärer, så när man väl är där så slinker det som sagt med. :)

kickan34 sa...

tack för kommentaren; en sån kommentar vill jag ha! :)

Skriv va fan som helst lixom, bara inte ett svar min på min kommentar på deras sidor! :)