Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

torsdag 5 februari 2009

Bageri

Detta är mitt pågående projekt. Här har jag bara målat några av färgerna, tanken är att den ska vara ganska färgglad och rolig att titta på :). Vi får se hur den blir :)

Nu har jag lagt till lite fler färger. Den tar tid den här rackaren. :)
Har även tagit bort några av detaljerna jag inte varit nöjd med. Kommer andra, eller i alla fall liknande. :)
Gillade inte riktigt bakgrunden så den fick blir blå. Även lagt till lite mönster och menyn. :)
Det har gått lite halvsegt med den här tavlan. Men nu har jag kommit igång igen. Har lagt till lite detaljer och en blomkruka som står utanför skyltfönstret. :)



Den är inte helt färdig ännu, det ska till lite fler blommor där. :)

2 kommentarer:

Linda sa...

Även om du inte är klar så är den redan grymt fin! Duktiga du!

Musseblomman sa...

Färgerna blev bra. Ska bli spännande att se det färdiga resultatet..