Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

söndag 21 februari 2010

Gammart


Har man inget nytt får man bjussa på nåt gammalt (ofärdigt) va?
Jag har nu borstat tänderna i en kvart här vid datorn.
Samt försökt få min hemsida att funka, igen. Snart tar jag bort det som inte funkar. Ibland får man ge sig (inte ens min nördiga kille klarade av det).

Nu ska jag lägga mig och lyssna på Fyrvaktaren (en ljudbok alltså, av Mari Ljungstedt, heter hon så? Mari Jungstedt hette hon visst (googla och parenteser i parenteser är fina grejer)).

5 kommentarer:

Musseblomman sa...

den bilden är fin!.. Mari Jungstedt är jättebra.. Har hennes senaste som ljudbok här hemma. Jag har nog lyssnat på allt hon skrivit.. ;)
Väntar med spänning på nya hemmis..

Veronica sa...

Ja, den verkar bra. Men jag gillar inte hon som läser tyvärr. Men varje gång jag lyssna så somnar jag som en stock ;)

Beathe sa...

jag tycker det är helt otroligt att man kan få till så bra grejer med tusch :) men så har jag aldrig testat promarker pennorna heller :P (första gången jag ens hörde om dom var första gången jag var på din sida för några veckor sen :) )
vart har du din hemsida? gör du allt själv eller har en "färdig mall" om du förstår vad jag menar? :)

kram Beathe

Veronica sa...

Beathe:
Va kul att du gillar't! Det går så snabbt med dom, det är det som är så bra!!
Har nog inte lämnat ut adressen ännu. Men här kommer den hamna
www.veronicastrandberg.se
Jag kör lite både och kan man väl säga. Det mesta skriver jag för hand, men tar mycket hjälp av färdiga skript typ. :)

kramar!

CJ sa...

Men wow, vad du är duktig! Verkligen begåvad!