Veronicas Ateljé | Veronicas Tavlor | Veronicas Recept

onsdag 3 februari 2010

Häääj däär!

Såna som jag måste lägga sig nu. Inte sitta uppe och rita till kl 1 (eh, 3).
Lyssna på ljudbok är en bra grej.. Fast inte när man ska sova. Det är så himla trist att försöka hitta tillbaka till stället man somnat vid. Vilket oftast visar sig vara några minuter från det man börjat lyssna.

Trött var det ja.

Min stackars ynkliga blogg (som inte är promotad på nåt sätt) kommer få en hjärtattack av besöksstatistiken som strömmar in från Kan Dees sida. Men det är jag glad för! :)

Imorgon kanske jag har något ritat att bjuda på, det beror lite på om ungarna är snälla (=sover).

Sova var det ja!
God natt!

2 kommentarer:

Beathe Lindbye sa...

Hej Veronica! :)
Jag hittde vägen hit från Kan Dees sida och det är jag glad för :) Jag gillar det jag ser :) Du är otroligt duktig :) Hoppas din dag blir bra :)

Kram Beathe

www.beathelindbye.se
www.beathelindbye.blogg.se

Veronica sa...

Beathe: Vad kul att du gillar vad jag gör!! Min dag blev inte katastrofal (=bra). Du är hjärtligt välkommen tillbaka!